Завідувач кафедри

Михайло Вікторович
ТАРАСЮК

доктор економічних наук, професор

Удосконалення технологій менеджменту і маркетингу, технологій управління підприємствами, забезпечення сталого розвитку економіки України на інноваційних засадах, розвиток процесів комерціалізації результатів наукових досліджень, дотримання академічної доброчесності, розвиток методологічних засад наукових досліджень

Методологія і організація наукових досліджень
Основи наукових досліджень
Комерціалізація інтелектуальної власності і трансфер технологій
Управління бізнес-процесами
Інноваційний розвиток підприємства

1997 – 2002 – Київський національний торговельно-економічний університет. Диплом спеціаліста з відзнакою. Повна вища освіта за спеціальністю «Фінанси» з кваліфікацією економіста-фінансиста.

2002 – 2003 – Київський національний торговельно-економічний університет. Диплом магістра з відзнакою. Повна вища освіта за спеціальністю «Фінанси» з кваліфікацією магістра.

2006 рік –  присуджено науковий ступінь кандидата економічних наук. Тема дисертації: «Бюджетування в торговельних підприємствах та їхніх об’єднаннях».

2010 рік –  присвоєно вчене звання доцента кафедри фінансів.

2011 рік –  присуджено науковий ступінь доктора економічних наук. Тема дисертації «Контролінг в управлінні торговельними мережами».

2015 рік –  присвоєно вчене звання професора кафедри фінансів.

ДОСВІД РОБОТИ

01.02.2002 – 02.2020 – асистент, старший викладач, доцент, професор, учений секретар Київського національного торговельно-економічного університету.

02.2020 – по теперішній час – завідувач кафедри менеджменту і маркетингу КНЛУ.

Стаж науково-педагогічної роботи понад 18 років.

 

Goethe-Institut Kiew, Курси німецької мови А 1.1., 13.09.2019 – 20.11.2019, 70 год., Свідоцтво від 20.11.2019;

Goethe-Institut Kiew, Курси німецької мови А 1.2., 09.12.2019 – 02.03.2020, 70 год., Свідоцтво від 02.03.2020;

Goethe-Institut Kiew, Курси німецької мови А 2.1., 13.04.2020 – 08.06.2020, 70 год, Свідоцтво від 08.06.2020;

DW Akademie, Basiskurs Deutsch. Online Sprachkurses ABC –Learn the alphabet!, 22.11.2019 – 07.12.2019, 28 год., Сертифікат від 19.04.2020;

DW Akademie, Basiskurs Deutsch. Nicos Weg – Einfach Deutsch lernen (A 1), 21.09.2020 – 07.12.2021, 28 год., Сертифікат від 19.04.2020;

КНЛУ, Сучасні технології і засоби дистанційного навчання, 2021-2022, 6 кредитів ЄКТС, 2022 р.;

European Academy of Science & Research        Research Design: Inquiry and Discovery Course, 2022, 2 год., XV-16-293849248-22;

Clarivate, Research Smarter: Рішення Clarivate для позиціонування ВНЗ у GRAS рейтингу, 26 квітня 2022 року, 1 год., Сертифікат;

Clarivate, Авторські профілі науковця, 14 квітня 2022 року, 1 год., Сертифікат;

Clarivate, Профілі установи: створення, корегування, використання, 10 травня 2022 року, 1 год., Сертифікат;

Clarivate, Web of Science Core Collection для ефективної наукової діяльності, 5 травня 2022 року, 1 год., Сертифікат;

Clarivate, Research Smarter: SWOT-аналіз в InCites: справжній коректний аналіз за спеціалізаціями, 26 травня 2022 року, 1 год., Сертифікат;

Clarivate, Можливості аналітичного інструменту InCites для науковця та адміністратора, 12 травня 2022 року, 1 год., Сертифікат;

Clarivate, 20 років Будапештській ініціативі відкритого доступу: як змінився публікаційний ландшафт, 10 лютого 2022 року, 1 год., Сертифікат;

Clarivate, Оновлена платформа Web of Science: швидше, зручніше, ефективніше, 27 січня 2022 року, 1 год., Сертифікат;

Clarivate, Аналіз грантової підтримки та ефективності співпраці за даними Web of Science та InCites, 20 січня 2022 року, 1 год., Сертифікат;

Clarivate, Clarivate для науковців, 14 червня 2022 року, 1 год., Сертифікат;

Clarivate, Як обрати видання для публікації та не помилитися з вибором, 9 червня 2022 року, 1 год, Сертифікат;

Clarivate, Web of Science Core Collection: нові та старі можливості для науковця та адміністратора, 8 вересня 2022 року, 1 год, Сертифікат;

Clarivate, Research Smarter: Профілі дослідників у Web of Science, 27 вересня 2022 року, 1 год, Сертифікат;

Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК», «Діджиталізація наукових досліджень», з 17 лютого 2021 року по 10 березня 2021 року, 3 кредити ЄКТС, Свідоцтво про підвищення кваліфікації № КР 04635922/000516-21;

Deutsches Haus Kyiv, курси німецької мови, В2, з 2021 року – по теперішній час;

Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, Форум академічної доброчесності, 4 жовтня 2022 року, Сертифікат Учасника;

Полтавський державний аграрний університет, Вебінар «Безпека під час війни», 23 серпня 2022 року, 3 год., Сертифікат № СС004930/003056/22.

МІЖНАРОДНІ СТАЖУВАННЯ

Goethe-Institut Kiew

DW Akademie

WIDERSTRAHL

Немецкий Дом Киев – ЦНК “Видерштраль”

Асоційований член Української асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти;

Член Громадської організації «Об’єднання маркетологів України»;

Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Стипендіат Верховної Ради України для молодих вчених

Лауреат Премії Президента України для найталановитіших молодих вчених

Іменний годинник Верховної ради України

Подяка Київського міського Голови

Автор понад 250 наукових публікацій.

Основні праці:

  1. Andrii Galkin, Iryna Yemchenko, Svytlana Lysa, Mykhailo Tarasiuk, Yulija Chortok, Yuliia Khvesyk Exploring the relationships between demand attitudes and the supply amount in consumer-driven supply chain for FMCG, (SCOPUS), Acta logistica – International Journal about Logistics. Volume: 9 2022, Issue: 1 Pages 1-12 ISSN 1339-5629.
  2. Anatolii Mazaraki, Mykhailo Tarasiuk, Yuliia Solonenko, Oksana Galenko, Maryna Lysyniuk, Diana Fayvishenko, STRATEGIC BRAND MANAGEMENT IN THE MARKETSTUDIES OF APPLIED ECONOMICS. VOL 39, NO 5 (2021) (SCOPUS) https://cutt.ly/21mU1Q1, 10.
  3. 3. Гордійчук А.В., Тарасюк М.В. Формування системи управління ризиками у період післявоєнної відбудови

(стаття)      Друк Електронне наукове фахове видання Ефективна економіка. – № 11, 2022. – Режим доступу: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/721;

  1. Тарасюк М.В., Миханів В.В. Технологічні аспекти формування іміджу туристичної організації, Електронне наукове фахове видання Ефективна економіка. – № 11, 2021. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=9553.

5. Тарасюк М.В., Сироветник О.С. Foreign experience of state budget revenue formation in developed countries, Scientific letters of Academic society of Michal Buludansky, 2020 – № 8(2). – C. 95 – 101.

Ніна Іванівна
НАСІКАН

доцент кафедри менеджменту і маркетингу, кандидат економічних наук

Надія Іванівна
РЕШЕТНИК

доцент кафедри менеджменту і маркетингу, кандидат економічних наук

Ольга Олександрівна БРАЙЛОВСЬКА

професор кафедри менеджменту і маркетингу, доктор економічних наук

Ася Володимирівна
БОГАЧОВА

доцент кафедри менеджменту і маркетингу, кандидат економічних наук

Наталія Володимирівна
ОЛЕНЦЕВИЧ

доцент кафедри менеджменту і маркетингу, кандидат економічних наук

доцент кафедри менеджменту і маркетингу, кандидат економічних наук

Світлана Сергіївна
ЛИСА

доцент кафедри менеджменту і маркетингу, кандидат економічних наук

Наталія Володимирівна
ШУЛЬПІНА

доцент кафедри менеджменту і маркетингу

Юлія Валеріївна
УСЕНКО

старший викладач кафедри менеджменту і маркетингу

Іван Олександрович
ДРАГАН

професор кафедри менеджменту і маркетингу (за сумісництвом), доктор наук з державного управління

Ярослава Степанівна
ЛАРІНА

професор кафедри менеджменту і маркетингу (за сумісництвом), доктор економічних наук

Оксана Михайлівна
ЗГУРСЬКА

доцент кафедри менеджменту і маркетингу (за сумісництвом), доктор економічних наук

Наталія Валеріївна
ГУРІНА

доцент кафедри менеджменту і маркетингу (за сумісництвом), кандидат економічних наук

Алла Володимирівна
РЯБЧИК

доцент кафедри менеджменту і маркетингу (за сумісництвом), кандидат економічних наук

Костянтин Михайлович АФАНАСЬЄВ

доцент кафедри менеджменту і маркетингу, кандидат економічних наук

Костянтин Євгенович
МАШКОВ

доцент кафедри менеджменту і маркетингу, кандидат юридичних наук

Юлія Василівна ГЛІВІНСЬКА

доцент кафедри менеджменту і маркетингу, кандидат економічних наук

старший викладач кафедри менеджменту і маркетингу (за сумісництвом)

ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ

науково-педагогічними працівниками  

кафедри менеджменту і маркетингу

у ІІ семестрі 2023-2024 н.р.

 

№ п\п

П.І.Б.

Тиждень

А / Б

День тижня

Години

Форма проведення

1.

Афанасьєв Костянтин Михайлович

А/Б

понеділок

13.30 – 15.30

Он-лайн у програмному середовищі Teams

2.

Богачова Ася Володимирівна

А/Б

середа

13.30 – 15.30

Он-лайн у програмному середовищі Teams

3.

Брайловська Ольга Олександрівна

А/Б

понеділок

13.30 – 15.30

Он-лайн у програмному середовищі Teams

4.

Глівінська Юлія Василівна

А/Б

понеділок

13.30 – 15.30

Он-лайн у програмному середовищі Teams

5.

Гуріна Наталія Валеріївна

А/Б

вівторок

13.30 – 15.30

Он-лайн у програмному середовищі Teams

6.

Драган Іван Олександрович

А/Б

середа

14.50 –16.00

Он-лайн у програмному середовищі Teams

7.

Згурська Оксана Михайлівна

А/Б

вівторок

13.10 – 14.20

Он-лайн у програмному середовищі Teams

8.

Ларіна Ярослава Степанівна

А/Б

четвер

13.30 – 14.30

Он-лайн у програмному середовищі Teams

9.

Лиса Світлана Сергіївна

А/Б

вівторок

13.10 – 14.20

Он-лайн у програмному середовищі Teams

10.

Машков Костянтин Євгенович

А/Б

вівторок

13.10 – 14.20

Он-лайн у програмному середовищі Teams

11.

Оленцевич Наталія Володимирівна

А/Б

п’ятниця

9.00 – 10.00

Он-лайн у програмному середовищі Teams

12.

Решетник Надія Іванівна

А/Б

середа

15.00 –16.00

Он-лайн у програмному середовищі Teams

13.

Рябчик Алла Володимирівна

А/Б

четвер

13.30 – 15.00

Он-лайн у програмному середовищі Teams

14.

Тарасюк Михайло Вікторович

А/Б

четвер

13.00 – 14.20

Он-лайн у програмному середовищі Teams

15.

Усенко Юлія Валеріївна

А/Б

вівторок

13.10 – 14.20

Он-лайн у програмному середовищі Teams

16.

Шульпіна Наталія Володимирівна

А/Б

понеділок

13.30 – 15.30

Он-лайн у програмному середовищі Teams