Запрошуємо взяти участь у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГУ І МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН»

Міністерство освіти і науки України

Всеукраїнська центральна спілка споживчих товариств (Укркоопспілка)

Підприємство споживчої кооперації «Навчально-методичний центр «Укоопосвіта»

МОН Департамент кадрового забезпечення

ГО «Об’єднання маркетологів Україну»

Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут

University of the National Education Commission, Krakow (Poland)

Międzynarodowa Akademia Nauk Stosowanych w Łomży (Poland)

Університет Західної Богемії (Чехія)

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Львівський торговельно-економічний університет

Національний університет «Києво-Могилянська академія»

Вінницький кооперативний інститут

Полтавський університет економіки і торгівлі

Університет імені Альфреда Нобеля

Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

 

Шановні колеги!

Запрошуємо взяти участь у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції

«ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГУ І МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН»

 

09 травня 2025 року

Хмельницький

Робота конференції планується за такими напрямами:

 

1.       Цифровий маркетинг та штучний інтелект у бізнесі

2.       Big Data та аналітика у маркетингових дослідженнях

3.       Брендинг і комунікації у цифрову епоху

4.       Поведінкова економіка та зміни уподобань споживачів

5.       Інноваційні стратегії управління в умовах нестабільності

6.       Сталий розвиток і соціальна відповідальність у менеджменті

7.       HR-менеджмент та цифрова трансформація управління персоналом

8.       Маркетинг та менеджмент у сфері туризму та готельно-ресторанного бізнесу в умовах трансформації сервісної економіки

УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦЇЇ БЕЗКОШТОВНА ТА ПЕРЕДБАЧАЄ ОТРИМАННЯ СЕРТИФІКАТУ В ОБСЯЗІ 1 КРЕДИТА ЄКТС (30 год)

форма проведення: офлайн–онлайн

робочі мови конференції: українська, англійська, польська, чеська

За результатами роботи конференції буде сформовано ЕЛЕКТРОННИЙ ЗБІРНИК розміщений на сайті ХКТЕІ «Наукова діяльність» та розіслано всім учасникам за вказаними електронними адресами.

Для участі в конференції необхідно до 05 травня 2025 р. заповнити заявку за посиланням: https://surl.lu/gwvkdu

Тези доповідей приймаються до 05 травня 2025 року (включно) на електронну адресу кафедри kaf_marketingu@xktei.km.ua Назва надісланого файлу повинна включати прізвище автора (наприклад Тарасенко_тези.doc).

Онлайн частина конференції відбудеться 09 травня 2025 р. на платформі «Zoom». Ідентифікатор конференції Meeting ID: 829 1869 2229    Passcode: 2025

https://us02web.zoom.us/j/82918692229?pwd=Z9pMwWaXqbYzYbswjqIwzytcnYqCDa.1

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ ДОПОВІДІ

Формат сторінок А4. Усі поля по 2 см. Обсяг матеріалів – 2- 3-повних сторінки.

Формули набираються у редакторі формул (Equation 3.0 або MathType) з використанням лише латинських та грецьких літер. Не дозволяється використовувати літери кирилиці, зокрема, в індексах. Кожна формула набирається як один об’єкт (full – 11 pt; subscript – 8 pt; subsubscript/superscript – 6 pt, symbol – 10 pt).

Рисунки і таблиці подаються у текст після першого посилання на них. Рисунки повинні бути згруповані

Структура тез доповіді:

1. Ім’я та прізвище автора (ів) (друкувати напівжирними літерами, кожний з нового рядка (Times New Roman, 14 пт, справа). Нижче наводяться відомості про авторів – науковий ступінь, вчене звання, посада, повна назва установ (Times New Roman, 12 пт, справа, міжрядковий інтервал – одинарний).

2. Через пустий рядок – назва статті (напівжирними літерами, по центру, Times New Roman, 14 пт).

3. Основний текст доповіді (Times New Roman, 14 пт, по ширині сторінки, з міжрядковим інтервалом 1,5).

4. Список використаних джерел оформляться згідно ДСТУ 8302:2015 у вигляді загального списку, який складається за чергою посилань у тексті.

ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ  Галина ЗАЯЧКОВСЬКАд .е. н., професор кафедри маркетингу та менеджментуХмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ  Текст………. [1, с. 100] Список використаних джерелКосар Н. С., Мних О. Б., Крикавський Є. В., Леонова С. В. Маркетингові дослідження: підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 246 с     Тарасенко І.В., бакалаврспеціальність 075 МаркетингХмельницький кооперативний торговельно-економічний інститутНауковий керівник Галина ЗАЯЧКОВСЬКА, д .е. н.,професор кафедри маркетингу та менеджментуХмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут МЕНЕДЖМЕНТ У СФЕРІ ТУРИЗМУ Текст………. [1, с. 100] Список використаних джерелКосар Н. С., Мних О. Б., Крикавський Є. В., Леонова С. В. Маркетингові дослідження: підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 246 с   

Матеріали, які не відповідають вимогам, до розгляду не приймаються!

Доповіді не підлягають додатковому редагуванню, тому вони повинні бути ретельно перевірені. Відповідальність за стилістичне наповнення та зміст поданих матеріалів несе автор.

Додаткова інформація за телефоном:

Заячковська Галина Адамівна, тел. 096-84-11-240

Янковська Галина Вікторівна тел. 0968776185

Замазій Оксана Василівна, тел. 097-39-79-730

Семенова Анна Миколаївна, тел. 067-59-49-868

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *