Наукові гуртки

Мета студентського наукового гуртка – забезпечення умов для ефективної науково-дослідницької діяльності здобувачів у  позааудиторний час, розвиток їх загальних і фахових  компетентностей, формування у студентів інтересу до наукових досліджень.

Завдання студентського наукового гуртка:
– залучення до роботи здобувачів, які виявляють інтерес до наукової діяльності;

– сприяння в оволодінні навичками проведення самостійних наукових досліджень та презентації їх результатів;

– підготовка до участі в конкурсах наукових робіт, наукових конференціях та інших наукових заходах;

– залучення здобувачів до участі в науковій діяльності за проблематикою кафедри;

– розвиток у здобувачів творчого мислення, професійного інтелекту, вміння вільно висловлювати свої думки публічно та у дистанційному форматі, орієнтуватись у проблемних питаннях менеджменту та пропонувати свої шляхи вирішення його актуальних проблем;

– сприяння підвищенню внутрішньої організованості, свідомому відношенню до навчання, поглибленню й закріпленню отриманих у процесі навчання знань,  застосуванню набутого досвіду дослідницької роботи під час освітнього процесу.

українська

ПЛАН 

роботи студентського наукового гуртка 

«ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ»

 на 2024-2025 навчальний рік

 

№п/п 

Заходи 

Строки 

проведення

Місце

проведення

1. 

Організаційне засідання, формування  складу гуртка, роз’яснення завдань  наукового гуртка, обговорення та  схвалення членами гуртка плану  засідань на 2024-2025 н.р.

Вересень 2024р.

Ауд. 433

2. 

Проведення лекції на тему «Що таке  академічна доброчесність в КНЛУ?»  Розгляд кейсів. Обговорення  особливостей підготовки тез 

наукової доповіді (повідомлення).

Жовтень 2024 р.

Ауд. 433

3. 

Презентація доповідей здобувачів  другого (магістерського) рівня ВО за результатами кваліфікаційного  дослідження та підготовка тез доповідей для публікації

Листопад 2024р.

Ауд. 433

4. 

Презентація і обговорення доповіді на  тему: «Менеджмент організації в  умовах війни: глобальні виклики та  ризики»

Грудень

2024 р.

Ауд. 433

5. 

Презентації і обговорення доповідей  на тему: «Вітчизняний і європейський досвід успішного лідерства»

Лютий    2025 р.

Teams, 

онлайн

6. 

Презентації і обговорення доповідей  на тему: «Актуальні тренди у менеджменті»

Березень 2025 р.

Ауд. 433

7. 

Підготовка до участі у Міжнародній  науково-практичній конференції «Ad  orbem per linguas. До світу через  мови» (КНЛУ): презентації доповідей  та обговорення тез доповідей для  публікації

Квітень-травень

2025 р.

Ауд. 233

8.

Підведення підсумків роботи  студентського наукового гуртка за  2024-2025 навчальний рік. 

Підготовка звіту керівника гуртка.

Травень  2025 р.

Teams, 

онлайн

Прізвище, ім’я студента 

Курс, група, рівень 

1.     Бризгалова Вікторія

М02-24, І курс, перший (бакалаврський) рівень

2.  Попович Анна

М02-24, І курс, перший (бакалаврський) рівень

3.Петрушкевич Єлизавета

М02-24, І курс, перший (бакалаврський) рівень

4. Черепанова Вероніка

М02-24, ІІкурс, перший (бакалаврський) рівень

5. Довбуш Ірина

М02-23, ІІ курс, перший (бакалаврський) рівень

6. Квасневська Аліна

М02-23, ІІ курс, перший (бакалаврський) рівень

7. Крамаренко Вікторія

М02-23, ІІ курс, перший (бакалаврський) рівень

8. Марченко Ольга

М02-23, ІІ курс, перший (бакалаврський) рівень

9. Барановська Дарина

М02-23, ІІ курс, перший (бакалаврський) рівень

10. Бовтуненко Анастасія

М02-22, IІІ курс, перший (бакалаврський) рівень

11.  Ковальчук Антон

М02-22, IІІ курс, перший (бакалаврський) рівень

12. Єсіпова Ксенія

М02-22, IІІ курс, перший (бакалаврський) рівень

Керівник гуртка                           Юлія Василівна Глівінська

Мета студентського наукового гуртка – виховання у студентів навичок наукової роботи та застосування їх у самостійній науково-дослідній діяльності в галузі маркетингу, маркетингових інновацій, сучасних методів ринкової аналітики. Виявлення найбільш здібних і талановитих, схильних до наукової роботи студентів, залучення їх до наукової роботи кафедри.

Завдання студентського наукового гуртка:

  • залучення до роботи студентів, які виявляють інтерес до наукової роботи;
  • сприяння в оволодінні навичками проведення самостійних наукових досліджень;
  • розвиток наукового мислення, розширення кругозору та ерудиції;
  • надання студентам поглиблених знань з маркетингу, маркетингової аналітики, сучасних маркетингових цифрових технологій;
  • стимулювання інтересу до професійного самовдосконалення;
  • розвиток у студентів творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання, поглиблення й закріплення отриманих у процесі навчання знань;
  • залучення студентів до участі в науковій діяльності за проблематикою кафедри;
  • забезпечення участі студентів у проведенні наукових конференцій, конкурсів на кращий проект, наукових семінарів кафедри та університету, круглих столів, спеціалізованих виставок та форумів.

Сертифікати участі у конференціях