Наукові гуртки
Мета студентського наукового гуртка – забезпечення умов для ефективної науково-дослідницької діяльності здобувачів у позааудиторний час, розвиток їх загальних і фахових компетентностей, формування у студентів інтересу до наукових досліджень.
Завдання студентського наукового гуртка:
– залучення до роботи здобувачів, які виявляють інтерес до наукової діяльності;
– сприяння в оволодінні навичками проведення самостійних наукових досліджень та презентації їх результатів;
– підготовка до участі в конкурсах наукових робіт, наукових конференціях та інших наукових заходах;
– залучення здобувачів до участі в науковій діяльності за проблематикою кафедри;
– розвиток у здобувачів творчого мислення, професійного інтелекту, вміння вільно висловлювати свої думки публічно та у дистанційному форматі, орієнтуватись у проблемних питаннях менеджменту та пропонувати свої шляхи вирішення його актуальних проблем;
– сприяння підвищенню внутрішньої організованості, свідомому відношенню до навчання, поглибленню й закріпленню отриманих у процесі навчання знань, застосуванню набутого досвіду дослідницької роботи під час освітнього процесу.
українська
ПЛАН
роботи студентського наукового гуртка
«ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ»
на 2024-2025 навчальний рік
№п/п | Заходи | Строки проведення | Місце проведення |
1. | Організаційне засідання, формування складу гуртка, роз’яснення завдань наукового гуртка, обговорення та схвалення членами гуртка плану засідань на 2024-2025 н.р. | Вересень 2024р. | Ауд. 433 |
2. | Проведення лекції на тему «Що таке академічна доброчесність в КНЛУ?» Розгляд кейсів. Обговорення особливостей підготовки тез наукової доповіді (повідомлення). | Жовтень 2024 р. | Ауд. 433 |
3. | Презентація доповідей здобувачів другого (магістерського) рівня ВО за результатами кваліфікаційного дослідження та підготовка тез доповідей для публікації | Листопад 2024р. | Ауд. 433 |
4. | Презентація і обговорення доповіді на тему: «Менеджмент організації в умовах війни: глобальні виклики та ризики» | Грудень 2024 р. | Ауд. 433 |
5. | Презентації і обговорення доповідей на тему: «Вітчизняний і європейський досвід успішного лідерства» | Лютий 2025 р. | Teams, онлайн |
6. | Презентації і обговорення доповідей на тему: «Актуальні тренди у менеджменті» | Березень 2025 р. | Ауд. 433 |
7. | Підготовка до участі у Міжнародній науково-практичній конференції «Ad orbem per linguas. До світу через мови» (КНЛУ): презентації доповідей та обговорення тез доповідей для публікації | Квітень-травень 2025 р. | Ауд. 233 |
8. | Підведення підсумків роботи студентського наукового гуртка за 2024-2025 навчальний рік. Підготовка звіту керівника гуртка. | Травень 2025 р. | Teams, онлайн |
Прізвище, ім’я студента | Курс, група, рівень |
1. Бризгалова Вікторія | М02-24, І курс, перший (бакалаврський) рівень |
2. Попович Анна | М02-24, І курс, перший (бакалаврський) рівень |
3.Петрушкевич Єлизавета | М02-24, І курс, перший (бакалаврський) рівень |
4. Черепанова Вероніка | М02-24, ІІкурс, перший (бакалаврський) рівень |
5. Довбуш Ірина | М02-23, ІІ курс, перший (бакалаврський) рівень |
6. Квасневська Аліна | М02-23, ІІ курс, перший (бакалаврський) рівень |
7. Крамаренко Вікторія | М02-23, ІІ курс, перший (бакалаврський) рівень |
8. Марченко Ольга | М02-23, ІІ курс, перший (бакалаврський) рівень |
9. Барановська Дарина | М02-23, ІІ курс, перший (бакалаврський) рівень |
10. Бовтуненко Анастасія | М02-22, IІІ курс, перший (бакалаврський) рівень |
11. Ковальчук Антон | М02-22, IІІ курс, перший (бакалаврський) рівень |
12. Єсіпова Ксенія | М02-22, IІІ курс, перший (бакалаврський) рівень |
Керівник гуртка Юлія Василівна Глівінська
Мета студентського наукового гуртка – виховання у студентів навичок наукової роботи та застосування їх у самостійній науково-дослідній діяльності в галузі маркетингу, маркетингових інновацій, сучасних методів ринкової аналітики. Виявлення найбільш здібних і талановитих, схильних до наукової роботи студентів, залучення їх до наукової роботи кафедри.
Завдання студентського наукового гуртка:
- залучення до роботи студентів, які виявляють інтерес до наукової роботи;
- сприяння в оволодінні навичками проведення самостійних наукових досліджень;
- розвиток наукового мислення, розширення кругозору та ерудиції;
- надання студентам поглиблених знань з маркетингу, маркетингової аналітики, сучасних маркетингових цифрових технологій;
- стимулювання інтересу до професійного самовдосконалення;
- розвиток у студентів творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання, поглиблення й закріплення отриманих у процесі навчання знань;
- залучення студентів до участі в науковій діяльності за проблематикою кафедри;
- забезпечення участі студентів у проведенні наукових конференцій, конкурсів на кращий проект, наукових семінарів кафедри та університету, круглих столів, спеціалізованих виставок та форумів.
Українська
Сертифікати участі у конференціях