Завідувач кафедри менеджменту і маркетингу, к.е.н., доцент Ірина Маковецька та здобувач вищої освіти Олександр Мироненко прийняли участь у IV Міжнародній науково-практичній конференції «MODERN SCIENCE: TRENDS, CHALLENGES, SOLUTIONS». Олександр Мироненко, здобувач 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальності D5 Маркетинг, освітньої програми «Маркетинговий менеджмент» разом із науковим керівником ґрунтовно підійшов до дослідження проблематики на тему «Роль цифрових технологій в маркетинговій діяльності». Роль цифрових технологій у маркетинговій діяльності є ключовою і надає бізнесу безліч важливих переваг та можливостей, які трансформують підходи до взаємодії зі споживачами та просування товарів/послуг. Зацікавленість здобувачів вищої освіти науковою діяльністю підсилює комплекс взаємопов’язаних факторів, які стимулюють їхню мотивацію, пізнавальну активність та професійний розвиток.

