Кафедра менеджменту і маркетингу та здобувачі вищої освіти доєдналися до масштабних онлайн-конференцій України
Насичений і водночас цікавий навчальний процес в Київському національному лінгвістичному університету поєднаний з відвідуванням здобувачами вищої освіти різноманітних заходів для розширення знань та доступу слухати доповіді та майстер-класи від провідних фахівців в різних сферах господарювання. Отримання найновішої інформації та трендів а менеджменті та маркетингу, доповнює стандартну університетську програму, де здобувачі вищої освіти кафедри менеджменту і маркетингу залучаються до нетворкінгу та набувають досвіду який є критично важливим для майбутньої кар’єри.
В вересні 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти мали змогу приєдналися до онлайн-конференції AI Marketing Automation Day від академії Інтернет-маркетингу WebPromoExperts, де прослухали цікаву інформацію від спікерів, які розповідали як змінюється маркетинг в еру АІ агентів.
На безкоштовній онлайн-конференція розповідали спікери про те, яким же став маркетинг в еру AI-агентів. Практичні кейси від лідерів галузі поєднували:
✅ Реальні кейси від ТОП-експертів ринку
✅ Інструменти, які економлять час і гроші
✅ Стратегії, що працюють у 2025-2026
Підтвердженням відвідування даної події стали сертифікати, які були надані всім слухачам онлайн-конференції AI Marketing Automation Day.
З 13-17 жовтня здобувачі вищої освіти кафедри менеджменту та маркетингу стали слухачами на найбільшій безкоштовній онлайн-події для підприємців, маркетологів і керівників команд в Україні – Лабораторії Онлайн
Бізнесу 2025. Лабораторії Онлайн Бізнесу 2025 покликана, щоб допомогти бізнесам рости попри кризу та підтримує благодійні ініціативи.
Учасники отримали доступ до понад 20 годин практичного контенту: про продажі, масштабування, PR, лідерство, інвестиції, маркетинг, особистий бренд і системність. Усі виступи спікерів транслювалися наживо на YouTube і Telegram, де аудиторія активно ділилася конспектами та цитатами.
Серед ключових тем ЛОБ 2025 були:
· як виходити на міжнародні ринки та вибудовувати репутацію українського бізнесу;
· як інтегрувати ШІ в маркетинг і управління;
· як створювати lovemark-бренди, яким довіряють;
· як масштабуватися без вигорання власника;
· як поєднувати бізнес, культуру й суспільну місію.
Кафедра менеджменту і маркетингу Київського національного лінгвістичного університету разом із здобувачами вищої освіти і надалі буде слухачами та відвідувати такі масштабні події, акцентуючи увагу на участі здобувачів у таких заходах для їхнього кар’єрного росту та залучення до професійного середовища для формування лідерів думок, створення партнерств і розвитку спільнот.

