Студенти на конференції AI Marketing Automation Day

Кафедра менеджменту і маркетингу та здобувачі вищої освіти доєдналися до масштабних онлайн-конференцій України

Насичений і водночас цікавий навчальний процес в Київському національному лінгвістичному університету поєднаний з відвідуванням здобувачами вищої освіти різноманітних заходів для розширення знань та доступу слухати доповіді та майстер-класи від провідних фахівців в різних сферах господарювання. Отримання найновішої інформації та трендів а менеджменті та маркетингу, доповнює стандартну університетську програму, де здобувачі вищої освіти кафедри менеджменту і маркетингу залучаються до нетворкінгу та набувають досвіду який є критично важливим для майбутньої кар’єри.

В вересні 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти мали змогу приєдналися до онлайн-конференції AI Marketing Automation Day від академії Інтернет-маркетингу WebPromoExperts, де прослухали цікаву інформацію від спікерів, які розповідали як змінюється маркетинг в еру АІ агентів.

На безкоштовній онлайн-конференція розповідали спікери про те, яким же став маркетинг в еру AI-агентів. Практичні кейси від лідерів галузі поєднували:

✅ Реальні кейси від ТОП-експертів ринку

✅ Інструменти, які економлять час і гроші

✅ Стратегії, що працюють у 2025-2026

Підтвердженням відвідування даної події стали сертифікати, які були надані всім слухачам онлайн-конференції AI Marketing Automation Day.

З 13-17 жовтня здобувачі вищої освіти кафедри менеджменту та маркетингу стали слухачами на найбільшій безкоштовній онлайн-події для підприємців, маркетологів і керівників команд в Україні – Лабораторії Онлайн

Бізнесу 2025. Лабораторії Онлайн Бізнесу 2025 покликана, щоб допомогти бізнесам рости попри кризу та підтримує благодійні ініціативи.

Учасники отримали доступ до понад 20 годин практичного контенту: про продажі, масштабування, PR, лідерство, інвестиції, маркетинг, особистий бренд і системність. Усі виступи спікерів транслювалися наживо на YouTube і Telegram, де аудиторія активно ділилася конспектами та цитатами.

Серед ключових тем ЛОБ 2025 були:

· як виходити на міжнародні ринки та вибудовувати репутацію українського бізнесу;

· як інтегрувати ШІ в маркетинг і управління;

· як створювати lovemark-бренди, яким довіряють;

· як масштабуватися без вигорання власника;

· як поєднувати бізнес, культуру й суспільну місію.

Кафедра менеджменту і маркетингу Київського національного лінгвістичного університету разом із здобувачами вищої освіти і надалі буде слухачами та відвідувати такі масштабні події, акцентуючи увагу на участі здобувачів у таких заходах для їхнього кар’єрного росту та залучення до професійного середовища для формування лідерів думок, створення партнерств і розвитку спільнот.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *