Захист кваліфікаційних робіт бакалаврів зі спеціальності 075 «Маркетинг»

12 червня 2025 року на кафедрі менеджменту і маркетингу Київського національного лінгвістичного університету відбувся захист кваліфікаційних робіт здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг», групи Ма 02-21.

У процесі захисту студенти продемонстрували глибокі знання з фахових дисциплін, навички аналітичної роботи, здатність формувати ефективні маркетингові рішення та застосовувати сучасні інструменти маркетингового менеджменту в практичній діяльності підприємств.

Серед представлених тем кваліфікаційних робіт:

  • Боклажук Анастасія ІванівнаФормування маркетингової товарної та цінової політики підприємства (науковий керівник: доц. Лиса С.)
  • Бондарчук Владислава ВіталіївнаЕфективність рекламної діяльності організації (доц. Глівінська Ю.)
  • Великодна Марія СергіївнаРоль цифрових технологій в розширенні сервісу і підтримці споживачів (проф. Тарасюк М.)
  • Драч Марина ОлександрівнаРоль маркетингових досліджень у прийнятті управлінських рішень (доц. Лиса С.)
  • Кавуновський Владислав ОлександровичФормування збутової стратегії підприємства (проф. Новікова Н.)
  • Карпенко Ярослава ВасилівнаОсобливості онлайн просування продукту підприємства (проф. Тарасюк М.)
  • Касьян Володимир СергійовичРоль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства (доц. Глівінська Ю.)
  • Катренко Яна МаксимівнаРоль реклами в просуванні бренду на українському ринку (проф. Тарасюк М.)
  • Ковернега Катерина АндріївнаАналіз і вдосконалення стратегії ціноутворення підприємства (доц. Афанасьєв К.)
  • Колісніченко Інна ОлександрівнаРозробка SMM-стратегії підприємства (доц. Богачова А.)
  • Попова Анастасія БорисівнаМаркетингова стратегія підприємства на міжнародному ринку (доц. Лиса С.)
  • Смоляр Вікторія АндріївнаМаркетинг підприємства у соціальних мережах (SMM) (доц. Афанасьєв К.)
  • Стецюк Аліна ЮріївнаРозробка та реалізація маркетингових стратегій підприємства в умовах економічної турбулентності (доц. Афанасьєв К.)
  • Удінцева Дарина ЮріївнаМаркетингові стратегії розвитку підприємства (проф. Новікова Н.)
  • Чилібійська Анастасія ДмитрівнаМаркетинг у забезпеченні конкурентних переваг підприємства на ринку (доц. Лиса С.)

Кафедра менеджменту і маркетингу щиро вітає випускників з успішним захистом бакалаврських робіт, бажає подальших успіхів у професійній діяльності, кар’єрного зростання та натхнення до нових звершень!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *