12 червня 2025 року на кафедрі менеджменту і маркетингу Київського національного лінгвістичного університету відбувся захист кваліфікаційних робіт здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг», групи Ма 02-21.
У процесі захисту студенти продемонстрували глибокі знання з фахових дисциплін, навички аналітичної роботи, здатність формувати ефективні маркетингові рішення та застосовувати сучасні інструменти маркетингового менеджменту в практичній діяльності підприємств.
Серед представлених тем кваліфікаційних робіт:
- Боклажук Анастасія Іванівна – Формування маркетингової товарної та цінової політики підприємства (науковий керівник: доц. Лиса С.)
- Бондарчук Владислава Віталіївна – Ефективність рекламної діяльності організації (доц. Глівінська Ю.)
- Великодна Марія Сергіївна – Роль цифрових технологій в розширенні сервісу і підтримці споживачів (проф. Тарасюк М.)
- Драч Марина Олександрівна – Роль маркетингових досліджень у прийнятті управлінських рішень (доц. Лиса С.)
- Кавуновський Владислав Олександрович – Формування збутової стратегії підприємства (проф. Новікова Н.)
- Карпенко Ярослава Василівна – Особливості онлайн просування продукту підприємства (проф. Тарасюк М.)
- Касьян Володимир Сергійович – Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства (доц. Глівінська Ю.)
- Катренко Яна Максимівна – Роль реклами в просуванні бренду на українському ринку (проф. Тарасюк М.)
- Ковернега Катерина Андріївна – Аналіз і вдосконалення стратегії ціноутворення підприємства (доц. Афанасьєв К.)
- Колісніченко Інна Олександрівна – Розробка SMM-стратегії підприємства (доц. Богачова А.)
- Попова Анастасія Борисівна – Маркетингова стратегія підприємства на міжнародному ринку (доц. Лиса С.)
- Смоляр Вікторія Андріївна – Маркетинг підприємства у соціальних мережах (SMM) (доц. Афанасьєв К.)
- Стецюк Аліна Юріївна – Розробка та реалізація маркетингових стратегій підприємства в умовах економічної турбулентності (доц. Афанасьєв К.)
- Удінцева Дарина Юріївна – Маркетингові стратегії розвитку підприємства (проф. Новікова Н.)
- Чилібійська Анастасія Дмитрівна – Маркетинг у забезпеченні конкурентних переваг підприємства на ринку (доц. Лиса С.)
Кафедра менеджменту і маркетингу щиро вітає випускників з успішним захистом бакалаврських робіт, бажає подальших успіхів у професійній діяльності, кар’єрного зростання та натхнення до нових звершень!