Студентський конкурс бізнес-проєктів: розвиток підприємницьких навичок

15 травня 2025 року в межах Тижня факультету туризму, бізнесу і психології та Міжнародної науково-практичної конференції AD ORBEM PER LINGUAS / ДО СВІТУ ЧЕРЕЗ МОВИ на базі факультету відбувся студентський конкурс бізнес-проєктів, організований кафедрою менеджменту і маркетингу.

Метою заходу стало формування підприємницького мислення та практичних навичок бізнес-моделювання у студентської молоді. У конкурсі взяли участь студенти Київського національного лінгвістичного університету, інших закладів вищої освіти та учні навчальних закладів.

Учасники конкурсу презентували свої бізнес-ідеї у форматі “Elevator pitch” — коротких виступів тривалістю 3–5 хвилин, у яких продемонстрували інноваційність бізнес-ідей, потенціал їх комерціалізації та здатність задовольняти потреби клієнтів.

Фінальне змагання найкращих команд, відібраних за результатами попереднього етапу, пройшло у змішаному форматі — офлайн у приміщенні КНЛУ за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 73, та онлайн (для учасників із регіонів).

Журі конкурсу, до складу якого увійшли викладачі факультету туризму, бізнесу і психології, визначило переможців у двох основних номінаціях:

Результати студентського конкурсу проєктів

Номінація «Соціальні проєкти»:

  • 🥇 І місце«Голос вулиці» (аудіогід про історичні найменування та географію м. Києва) — Довбуш Ірина та Квасневська Аліна, студентки 2 курсу, група М 02-23.
  • 🥈 ІІ місце«Шляхи покращення благоустрою Гідропарку» — Грищук П., Личова К., Перевєрзєва А., Семененко Є., Харевич М., Шевчук А., Шевчук С., студентки 1 курсу, група ТО2-24.

Номінація «Комерційні проєкти»:

  • 🥇 І місце (розділене):
    • VitaCheck (персоналізований додаток для здоров’я) — Попова Анастасія, студентка 4 курсу, група Ма 02-21.
    • Voyage Vault (туристичний застосунок для планування, бронювання та збереження подорожей) — Стецюк Аліна, студентка 4 курсу, група Ма 02-21.
  • 🥈 ІІ місце (розділене):
    • Stroll (додаток про ідеальні маршрути для незабутніх прогулянок) — Горба Софія та Карпенко Антоніна, студентки 2 курсу, група Ма 02-23.
    • CampusCafe (проєкт університетської кав’ярні) — Ковальчук Антон, студент 3 курсу, група М 02-22.
  • 🥉 ІІІ місце (розділене):
    • Find Yours (додаток для нових знайомств та спільного дозвілля) — Волковська Анастасія та Марчук Карина, студентки 2 курсу, група Ма 02-23.
    • Pads on Hands (мережа автоматів з продукцією предметів гігієни) — Ткач Анастасія, студентка 2 курсу, група Ма 02-23.

Кафедра менеджменту і маркетингу щиро дякує всім учасникам конкурсу за креативність, ініціативність і високий рівень підготовки, а також бажає нових звершень у реалізації бізнес-ідей!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *