Серія лекцій та воркшопів, організованих Українською Асоціацією Маркетингу

Запрошуємо вас і ваших здобувачів на серію лекцій та воркшопів, організованих Українською Асоціацією Маркетингу!

Коли: щосереди о 16:00 (з березня по травень 2025)

Формат: онлайн (Zoom)

Тривалість: 1-1,5 години

Участь: безкоштовна, за попередньою реєстрацією

Спікери: маркетологи-практики, експерти з бізнесу

Стартуємо 5 березня о 16:00 – воркшоп «Таргетинг у Meta: основи та роль таргетолога»

Спікерка: Валентина Костюк, власниця маркетингової агенції PromoKiwi

На заході розглянемо:
– Що таке Meta Ads: рекламні кампанії у Facebook та Instagram
– Основні інструменти для роботи з Meta Ads з демонстрацією як вони допомагають таргетологу
– Ключові компетенції таргетолога у Meta та як їх здобути

На зустрічі учасники зможуть зрозуміти тонкощі та перспективи професії таргетолога, зазирнути в середину процесу його роботи.

Зареєструватися на воркшоп можна ТУТ

Також заплановані інші теми:

12.03.25 – Ефективний інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси (Алла Петриченко, співзасновниця платформи для створення інтернет-магазинів «Shop-Express»)

19.03.25 – Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики (Альона Горковенко, Marketing Team Manager OLX Ukraine and Central Asia)

26.03.25 – Бренд говорить (Аві Щупак, керівниця маркетингових комунікацій lifecell)

02.04.25 – Інтелектуальна монополізація бренду: що мають знати маркетологи (Олена Якобчук, засновниця та патентний стратег International R&P group Intectica)

09.04.25 – Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів (Тетяна Іванцова, директорка з маркетингу вино-коньячної категорії Bayadera group)

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *