Про кафедру

Історія кафедри

Кафедра менеджменту і маркетингу бере початок із 90-х років ХХ століття, коли були об’єднані кафедри соціально-економічних наук та політичної економії. Нова кафедра одразу стала провідною у підготовці студентів-менеджерів. Із 2002 року кафедра соціально-економічних наук була перейменована у кафедру менеджменту, а згодом – на кафедру менеджменту і маркетингу. У різний час кафедру очолювали: проф. Шутов О.Г., проф. Горкіна Л.П., проф. Захарін С.В., д.держ.упр. Дацій Н.В., проф. Смагін В.Л. Назва кафедри, її профіль і набір дисциплін,  що викладаються, змінювалися і доповнювалися відповідно до вимог часу. Формування у випускників професійних компетентностей, у відповідності до потреб сучасного ринку праці, забезпечується викладанням комплексу навчальних дисциплін.

Сьогодення кафедри


Творчі розробки науково-педагогічних працівників кафедри дають можливість поглиблювати практичні навички і компетентності студентів різних освітніх програм  з таких проблем, як управління комерційною діяльністю, стратегічний менеджмент і управління інноваціями, управління та адміністрування бізнес-процесами, управління проєктами і змінами, маркетингова діяльність, організація реклами, дослідження ринку, маркетинговий менеджмент, бренд-менеджмент  і бренд-маркетинг, Інтернет-маркетинг тощо.

Наші студенти – активні, цілеспрямовані, творчі та креативні, прагнуть до самовдосконалення та розкриття свого внутрішнього потенціалу. Щорічно беруть участь та є переможцями конкурсів наукових студентських робіт, всеукраїнських студентських олімпіад  і  міжнародних науково-практичних конференцій.

Випускники працюють на посадах:

керівників середньої та вищої управлінської ланки підприємств усіх форм власності;
директорів з маркетингу;
директорів з продажу;
комерційних директорів;
начальників відділів маркетингу / збуту / матеріально-технічного забезпечення;
менеджерів малих, середніх та великих підприємств різних галузей економіки;
помічників директора з маркетингу;
аналітиків ринку;
SMM менеджерів;
менеджерів із постачання та збуту;
мерчендайзерів;
фахівців у сфері Інтернет-маркетингу
Організація освітнього процесу базується на використанні інноваційно-інтерактивних методів проведення занять на основі “кейсів” (реальних ситуацій), ділових ігор, мультимедійних засобів презентації лекційних курсів, «круглих столів», конференцій тощо.

НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

Назва НДР «Роль менеджменту і маркетингу в підприємницькій діяльності в Україні»

ВПРОВАДЖЕННЯ

Номер держреєстрації в УкрІНТЕІ 0120U101358.

Керівник: Тарасюк Михайло Вікторович, доктор економічних наук.

Назва НДР «Державно-приватне партнерство як механізм активізації економічного розвитку в умовах глобалізації».

Номер держреєстрації в УкрІНТЕІ 0120U101357.

Керівник: Брайловська Ольга Олександрівна, доктор економічних наук.

Назва НДР «Інноваційні підходи у менеджменті і маркетингу в умовах євроінтеграції»

Номер держреєстрації в УкрІНТЕІ 0124U003683.

Керівник: Тарасюк Михайло Вікторович, доктор економічних наук.

Штатні працівники кафедри менеджменту і маркетингу 

ПІБ

Посада

Науковий ступінь/

вчене звання

Наукова діяльність

(Google Scholar, ORCID, Web of Science, Scopus)

1.

Маковецька Ірина Миколаївна

Завідувач кафедри менеджменту та маркетингу

к.е.н., доцент

Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?hl=ru&user=PcXlLkgAAAAJ&view_op=list_works&sortby=pubdate

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6219-8276

Web of Science: https://www.webofscience.com/wos/author/record/AFX-0111-2022

Індекс впливовості науковця у Google Scholar (h-індекс) – 7

Індекс впливовості науковця у Web of Science (h-індекс) – 1

2.

Афанасьєв Костянтин Михайлович

Доцент кафедри менеджменту та маркетингу

к.е.н.

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=iX5I_IEAAAAJ&hl=uk

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4613-3525

Індекс впливовості науковця у Google Scholar (h-індекс) – 3

3.

Богачова Ася Володимирівна

Доцент кафедри менеджменту та маркетингу

к.е.н., доцент

Google Scholar:

https://scholar.google.com/citations?user=oTooi5kAAAAJ&hl=ru

ORCID:  https://orcid.org/0009-0004-8487-887X

Індекс впливовості науковця у Google Scholar (h-індекс) – 2

4.

Глівінська Юлія Василівна.

Доцент кафедри менеджменту та маркетингу

к.е.н., доцент

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=zXa4_oAAAAAJ&hl=uk    

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2957-0296

Scopus:

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=56157179200&origin=resultslist

Індекс впливовості науковця у Google Scholar (h-індекс) – 5

Індекс впливовості науковця у Scopus (h-індекс) – 1

5.

Лиса Світлана Сергіївна

Доцент кафедри менеджменту та маркетингу

к.е.н., доцент

Google Scholar: https: https://scholar.google.com.ua/citations?user=JnRWXdAAAAAJ

ORCID: https https://orcid.org/0000-0001-7967-7222

Web of Science: https://www.webofscience.com/wos/author/record/N-5841-2016

Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57567868900&origin=recordpage

Індекс впливовості науковця у Google Scholar (h-індекс) –  7

Індекс впливовості науковця у Scopus (h-індекс) – 1

Індекс впливовості науковця у Web of Science (h-індекс) –

6.

Оленцевич Наталія Володимирівна

Доцент кафедри менеджменту та маркетингу

к.е.н., доцент

Google Scholar:

https://scholar.google.com/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=c7mrIsEAAAAJ

ORCID:  https://orcid.org/0000-0001-6700-8515

Web of Science:  https://www.webofscience.com/wos/author/record/79550813

Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57484124700

Індекс впливовості науковця у Google Scholar (h-індекс) – 6

Індекс впливовості науковця у Scopus (h-індекс) – 1

7.

Решетник Надія Іванівна

Доцент кафедри менеджменту та маркетингу

к.е.н., доцент

Google Scholar:

https://scholar.google.com.ua/citations?user=WzMjR54AAAAJ&hl=ua

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2458-0284

Web of Science: http://www.researcherid.com/rid/W-9743-2018

Індекс впливовості науковця у Google Scholar (h-індекс) – 4

Індекс впливовості науковця у Web of Science (h-індекс) – 1

8.

Шульпіна Наталія Володимирівна

Доцент кафедри менеджменту та маркетингу

Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?view_op=list_works&hl=ru&user=O_kCLUcAAAAJ&user=unmb1FQAAAAJ

ORCID: https://orcid.org/orcid-search/search?searchQuery=0000-0001-7163-7998

Web of Science:

https://www.webofscience.com/wos/author/record/KQV-2225-2024

Індекс впливовості науковця у Google Scholar (h-індекс) – 3

Працівники кафедри менеджменту і маркетингу за сумісництвом

ПІБ

Посада

Науковий ступінь/

вчене звання

Наукова діяльність

(Google Scholar, ORCID, Web of Science, Scopus)

1

Машков Костянтин Євгенович

Доцент  кафедри менеджменту та маркетингу

к.ю.н., доцент

Google Scholar: https://scholar.google.co.uk/citations?hl=en&pli=1&user=7wpMefIAAAAJ

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2659-0670