Пропозиції щодо працевлаштування

HR-менеджер

Ми бек-офіс магазину алкогольної продукції, який знаходиться в США. Шукаємо в нашу команду HR-менеджера. Працюючи з нами, Ви отримаєте безцінний досвід у підборі персоналу та побудові ефективних комунікацій.

Вимоги:

  • знання англійської мови на високому рівні (upper intermediate/advanced) для спілкування з кандидатами та працівниками в США
  • високий рівень комунікабельності та організаційних здібностей
  • вміння швидко вирішувати проблеми та приймати рішення
  • досвід роботи HR-менеджером вітається, але не є обов’язковим

Обов’язки:

  • пошук, підбір та проведення телефонних співбесід з кандидатами на різні позиції в магазин в США
  • організація процесу прийому на роботу нових працівників
  • співпраця та спілкування з командою магазину для організації ефективної роботи
  • вирішення конфліктів та підтримка позитивного робочого середовища
  • оцінка існуючих працівників для забезпечення високого рівня обслуговування покупців та безперебійної роботи магазину
  • за необхідності пошук прайцівників в офіс в Києві

Ми пропонуємо:

  • Роботу в стабільній компанії
  • Офіційне працевлаштування
  • Затишний офіс у Києві, біля метро Осокорки
  • Графік роботи з пн-пт з 13.00-21.00 (через різницю в часі з США
  • Прозора система нарахування зарплат без прихованих платежів (виплата 2 рази на місяць)

Асистент менеджера із закупівель

Про нас:

Ми бек-офіс американського магазину алкогольної продукції (drinxmarket.com). Ми в пошуку асистента категорійного менеджера для надання підтримки у виконанні завдань, пов’язаних із закупівлею та управлінням запасами товарів в магазині.

Вимоги:

  • Розуміння специфіки закупівель та управління товарними запасами
  • Знання MS Excel на високому рівні
  • Розмовний рівень англійської мови
  • Здатність працювати в команді
  • Розвинені аналітичні та організаційні навички

Обов’язки:

  • Допомога у підготовці та аналізі замовлень на закупівлю товарів
  • Пошук потенційних постачальників для отримання пропозицій, уточнення умов та укладення угод
  • Моніторинг ринкових цін та умов закупівель
  • Складання звітів і проведення аналітики з питань закупівель
  • Щотижневе оновлення даних по оптових пропозиціях від різних постачальників для зростання прибутку магазину
  • Забезпечення організаційної підтримки категорійного менеджера

Умови роботи:

  • Офіційне оформлення згідно з КЗпП України
  • Прозора система нарахування зарплат без прихованих платежів (виплата 2 рази на місяць)Робота у стабільній компанії
  • Повна зайнятість, графік роботи — з 13.00 до 21.00 (через різницю в часі з США), суб, нед. — вихідні. Комфортний офіс зі Старлінком біля м. Осокорки

www.work.ua/jobs/5372500

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *