HR-менеджер
Ми бек-офіс магазину алкогольної продукції, який знаходиться в США. Шукаємо в нашу команду HR-менеджера. Працюючи з нами, Ви отримаєте безцінний досвід у підборі персоналу та побудові ефективних комунікацій.
Вимоги:
- знання англійської мови на високому рівні (upper intermediate/advanced) для спілкування з кандидатами та працівниками в США
- високий рівень комунікабельності та організаційних здібностей
- вміння швидко вирішувати проблеми та приймати рішення
- досвід роботи HR-менеджером вітається, але не є обов’язковим
Обов’язки:
- пошук, підбір та проведення телефонних співбесід з кандидатами на різні позиції в магазин в США
- організація процесу прийому на роботу нових працівників
- співпраця та спілкування з командою магазину для організації ефективної роботи
- вирішення конфліктів та підтримка позитивного робочого середовища
- оцінка існуючих працівників для забезпечення високого рівня обслуговування покупців та безперебійної роботи магазину
- за необхідності пошук прайцівників в офіс в Києві
Ми пропонуємо:
- Роботу в стабільній компанії
- Офіційне працевлаштування
- Затишний офіс у Києві, біля метро Осокорки
- Графік роботи з пн-пт з 13.00-21.00 (через різницю в часі з США
- Прозора система нарахування зарплат без прихованих платежів (виплата 2 рази на місяць)
Асистент менеджера із закупівель
Про нас:
Ми бек-офіс американського магазину алкогольної продукції (drinxmarket.com). Ми в пошуку асистента категорійного менеджера для надання підтримки у виконанні завдань, пов’язаних із закупівлею та управлінням запасами товарів в магазині.
Вимоги:
- Розуміння специфіки закупівель та управління товарними запасами
- Знання MS Excel на високому рівні
- Розмовний рівень англійської мови
- Здатність працювати в команді
- Розвинені аналітичні та організаційні навички
Обов’язки:
- Допомога у підготовці та аналізі замовлень на закупівлю товарів
- Пошук потенційних постачальників для отримання пропозицій, уточнення умов та укладення угод
- Моніторинг ринкових цін та умов закупівель
- Складання звітів і проведення аналітики з питань закупівель
- Щотижневе оновлення даних по оптових пропозиціях від різних постачальників для зростання прибутку магазину
- Забезпечення організаційної підтримки категорійного менеджера
Умови роботи:
- Офіційне оформлення згідно з КЗпП України
- Прозора система нарахування зарплат без прихованих платежів (виплата 2 рази на місяць)Робота у стабільній компанії
- Повна зайнятість, графік роботи — з 13.00 до 21.00 (через різницю в часі з США), суб, нед. — вихідні. Комфортний офіс зі Старлінком біля м. Осокорки