15 травня 2025 року на кафедрі менеджменту і маркетингу Факультету туризму, бізнесу і психології КНЛУ у змішаному форматі відбулися засідання двох наукових секцій за участі викладачів та студентів.
🔹 Секція 1: «Інноваційні тенденції в управлінській науці: виклики та перспективи»
Керівники: проф. Тарасюк М. В., доц. Глівінська Ю. В.
Переглянути трансляцію
У рамках засідання було заслухано 12 змістовних доповідей, зокрема на теми цифрового маркетингу, організаційної культури, фінансового ринку в умовах війни, штучного інтелекту в управлінні, управління капіталом, FinTech-екосистеми в Україні тощо.
🔹 Секція 2: «Стратегічні виклики та перспективи розвитку маркетингу в сучасному бізнесі»
Керівники: доц. Новікова Н. Л., доц. Лиса С. С.
Переглянути трансляцію
У межах секції було представлено 18 доповідей, які охопили актуальні питання сучасного маркетингу: digital-просування, нейромаркетинг, персоналізована аналітика, ефективність реклами, маркетинг у соціальних мережах, стратегія ціноутворення, сталий розвиток підприємств та інші напрями маркетингової діяльності в умовах економічної турбулентності.
Особливо приємно відзначити високий рівень підготовки студентських доповідей, активну участь у дискусіях та інтерес до актуальних тем управлінського та маркетингового розвитку.
Дякуємо всім учасникам та науковим керівникам за плідну роботу!









