Експертний день “З практикою в серці”

Друзі, раді повідомити вам, що вже цієї п’ятниці, 16 лютого, в онлайн-форматі, відбудеться  експертний день для маркетологів “З практикою в серці”

Запрошені спікери поділяться практичними порадами, які допоможуть вам поглибити свої знання в галузі SMM. Експерти розкажуть про найсучасніші тенденції у світі SMM, а також поділяться власними кейсами успіху. Ви дізнаєтеся, як використовувати штучний інтелект в маркетинговій діяльності; як визначити потрібних інфлюенсерів для вашого бренду, як ефективно співпрацювати з ними та вміти оцінити результати співпраці.

Не пропустіть можливість збагатити свої знання та отримати практичний досвід від провідних фахівців галузі.

Деталі зустрічей:

“Практичне застосування штучного інтелекту”

? Дата: 16.02.24
? Час: 12:00
? Місце: онлайн 
http://surl.li/qkhie

?‍?Спікер: Мінка Федір, розробник чат-ботів та дослідник штучного інтелекту

“Практичне застосування штучного інтелекту»
або
Як витягнути важливі дані з соц. мереж за допомогою штучного інтелекту
Парсинг даних 4 реальних приклади!”

✔️ Як зібрати акаунти активної цільової аудиторій у ваших конкурентів в Інстаграм

✔️ Як визначити потреби активної аудиторії та на їх основі створити ідеї для контенту

✔️ Швидкий аналіз реклами конкурентів в Інстаграм

✔️ Швидкий аналіз переваг і недоліків товару

❗️Чому штучний інтелект потрібно опанувати “на вчора”

✔️ Відповіді на запитання

Тривалість вебінару: 1,5 год.

? Дата: 16.02.24
? Час: 13:30-14:30
? Місце: онлайн
http://surl.li/qkacm 

?‍?Спікер: Лідія Influencer-маркетолог

Поговоримо про:

Стратегії взаємодії з influencer: як правильно обрати інфлюенсера для конкретної аудиторії.

Як створювати цікавий контент, який привертає увагу підписника.

Ключові метрики та інструменти для визначення ефективності співпраці.

Як інфлюенс-маркетинг може інтегруватися з іншими маркетинговими стратегіями для досягнення більшого ефекту та взаємодії.

?*Будьте готові до цікавого та насиченого дня, присвяченого розвитку маркетингу!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *