19 січня 2024 року віджулося засідання студентської ради факультету туризму, бізнесу і психології.
До порядку денного було включено зокрема питання:
Обговорення змін до освітніх програм спеціальності 073 Менеджмент (ОП «Менеджмент комерційної діяльності» першого (бакалаврського) рівня та ОП «Управління та адміністрування бізнес-процесами» другого (магістерського) рівня вищої освіти);
Обговорення змін до освітніх програм спеціальності 075 Маркетинг (ОП «Маркетинг і реклама» першого (бакалаврського) рівня та ОП «Маркетинговий менеджмент» другого (магістерського) рівня вищої освіти).
Студентка Ткач А.Р. запропонувала для спеціальності 075 Маркетинг дисципліну “Математичні методи в маркетингу” замість Вищої
математики. (Більшість аналітичних інструментів, які використовують маркетологи, вже вбудовані у різноманітні програми
та платформи. Ці інструменти вимагають більше знання статистики та аналітики, а не складних математичних розрахунків).
Студентка Крамаренко В.В запропонувала для спеціальності 073 Менеджмент дисципліну “Управління стартапом”. Ця дисципліна важлива, адже надає студентам можливість вивчити процес створення та розвитку нового бізнесу, що допомагає розвивати їх підприємницькі навички. А також, за допомогою цієї дисципліни, студенти отримують можливість застосовувати теоретичні знання у практиці, розробляючи та аналізуючи бізнес-плани для стартапів.
Висловлені пропозиції будуть розглянуті проектними групами освітніх програм в ході щорічного оновлення.